Jak tworzyć proste obiekty w pudełku, rolce, sferze i poziomie w 3D Studio Max

Jeśli zainstalowałeś już 3D Studio Max i tak Twoje pierwsze kroki , możesz mieć wątpliwości, jak usunąć elementy w 3DS Max po złym pobraniu.

Na przykład po stworzył 5-punktową gwiazdę , może się okazać, że go usuniesz lub usuniesz numer wokół niego, ponieważ możesz się zastanawiać, czy istnieje usuń polecenie w 3D max.

Odpowiedź brzmi nie, ale nie martw się, nawet jeśli nie ma polecenia usunięcia formatów 3D, po prostu kliknij kształt i naciśnij przycisk Usuń na klawiaturze.

Jeśli nic się nie dzieje i zastanawiasz się, dlaczego nie mogę usunąć elementów w 3DS Max? Nie martw się, twój klucz usuwania na pewno się nie powiedzie, podobnie jak ty użyj klawisza „Backspace” lub kliknij prawym przyciskiem myszy, a następnie usuń.

Oczywiście, aby pracować z 3D Studio Max, musisz to wiedzieć wstaw i dodaj poziom obrazu , na tym poziomie (przejrzyste lub nie) możesz wykonać wszystkie swoje projekty.

Jak tworzyć proste obiekty na walcach i kulach

Jeśli chcesz udekoruj lub dodaj szczegóły oraz okrągły szyk obiektów i musisz umieścić obiekt na zakrzywionych powierzchniach, takich jak wałki lub kule, tutaj pokazujemy rozwiązanie.

Najpierw musisz kliknij „utwórz” w sekcji po prawej stronie programu, a następnie kliknij przycisk „kształty” i przed wybraniem kształtu, który chcesz dodać, bardzo ważne jest zaznaczenie pola „auto-siatka”.

Po zaznaczeniu pola możesz wybierz piłkę lub kołowrotek chcesz umieścić, zobaczysz później, że po przeciągnięciu lub upuszczeniu na warstwie ten kształt jest zgodny z już dodanymi.

Niezależnie od tego, czy chcesz umieścić wałek, czy piłkę, 3D Studio Max umożliwia: szeroki zakres funkcji w swoim programie, za który warto zapłacić.

Ale to nie koniec, w tym programie jest kilka funkcji, które możesz opłacalny i pokażemy Ci to dzisiaj.

Jak zrobić proste przedmioty w pudełku

Różnorodność istniejących możliwości, w szczególności w rysowanie kształtów geometrycznych, takich jak tylko kostki to jest bardzo interesujące ten Niezależnie od tego, czy chcesz zaprojektować pudełko zamknięte, czy otwarte, musisz pamiętać o kilku rzeczach.

Na przykład, jeśli interesuje Cię zamknięte pudełko, możesz samodzielnie stworzyć każdą ze ścian. Jednak w tworzenie procesu, możemy napotkać pewne trudności.

W niektórych przypadkach , twarze mogą być przeciwne, to znaczy to, co dzieje się w środku, wygląda na zewnątrz i/lub odwrotnie.

Aby go rozwiązać, musisz bardzo dobrze wiedzieć, jak to zrobić odwrócić zasady w 3D Max i na szczęście proces nie jest skomplikowany. Zacznij używać modyfikatora „normalny”, a następnie opcji „Konsoliduj”, wszystkie twarze pojawią się w tej samej pozycji.

Innym rozwiązaniem jest: stwórz politykę edycji następnie wybierz pod- obiekty , czyli odpowiadające twarze i wykonać odwrócenie ich twarzy z opcją „odwróć normalne”

Ważne wskazówki, o których należy pamiętać w 3D Studio Max

Czasem to normalne, że ciężko jest nam skasować element, ale nie pisz w swoim geeku „Nie mogę usunąć elementów w 3d max”, pamiętaj, że w MiraHomoSeHace zawsze znajdziesz rozwiązanie.

Wystarczy dotknąć jednego z dwa klucze do usunięcia (usunięcie/usunięcie i/lub cofnięcie). Podobnie, jeśli coś zrobiłeś, naciśnij CTRL + Z.

Najlepsza rzecz Jeśli używasz tego typu edytora, użyj go z komputerem, który ma wystarczające zasoby.

Aby to zrobić, potrzebujesz co najmniej 4 GB pamięci RAM, najlepiej 8 GB. Podobnie, jeśli masz procesor 4-rdzeniowy, możesz być pewien, że Twój program pozwoli Ci: korzystać ze wszystkich jego funkcji.

Jest to normalne przy kopiowaniu niektórych obiektów w programie, Twój komputer Zwolnij ten Ale jest sposób, aby zapobiec spowolnieniu komputera podczas kopiowania wielu obiektów.

Po prostu postępuj zgodnie ze zwykłą procedurą, jednak nie dokonuj wyborów w wyświetlonym oknie wybór 'kopiuj’, wybierz zamiast tego opcja „obecność”.

Dodaj komentarz