jak je poprawić i jakie jest idealne opóźnienie

Hazard online bardzo się zmienił w ostatnich latach i obecnie nastąpiła znacząca zmiana. Następnie zrobimy krótkie podsumowanie tego, jak świat gier online przekształcił się w masowy fenomen, jakim jest teraz.

Krótka historia hazardu online i jego przyszłość

Kiedy po raz pierwszy zaczął grać online w Hiszpanii, było to w latach 90. W tym czasie używali modemów o rozmiarze 56 KB lub mniejszym. Opóźnienie w Internecie było długie, a pingowanie ponad 100 nie było łatwym zadaniem. Wrażenia z gry nie były w pełni satysfakcjonujące, a ponadto, gdybyś grał w gry lub przeglądał Internet, nie byłbyś w stanie odbierać połączeń telefonicznych.

ADSL pojawił się w 2001 roku i był wielką zmianą dla gier. Wreszcie ping poniżej 100 milisekund stał się rzeczywistością, a jednocześnie można było odbierać połączenia telefoniczne. Przy prędkościach zaczynających się od 256 KB, w idealnych sytuacjach osiągają 20 MB. Przy tych połączeniach ping wynoszący 60 lub 80 milisekund był dość powszechną rzeczywistością.

Następnie w 2012 r. znaleźliśmy kolejny krok, aby rozpocząć komercjalizację światłowodów dla ogółu społeczeństwa. Zaczęło się od 50 MB, a teraz są połączenia do 1 GB. Przy tego typu połączeniu opóźnienie gry online wynosiło około 50 milisekund, ale jeśli serwer jest zamknięty, łatwo jest osiągnąć 5 milisekund.

Tak zwane e-sporty, zwane również e-sportami lub e-sportami, są również coraz większym zjawiskiem. Doprowadziło to do konkursów gier wideo, które stały się wielkimi wydarzeniami. Tak więc w ostatnich latach odbyły się duże konkursy na Counter Strike Global Offensive, Overwatch, League of Legends (LOL) i nie tylko. Tak naprawdę dzięki temu powstały profesjonalne drużyny, które rywalizują w tego typu turniejach. To popchnęło innych nieprofesjonalnych graczy do walki i lubią się do nich zbliżyć.

Opóźnienie gry online i ping

Opóźnianie hazardu online i pingowanie to dwie ściśle powiązane rzeczy. Zgodnie z tą definicją, opóźnienie sieci można zdefiniować jako opóźnienie sieciowe. Opóźnienie to wynika z opóźnienia w transmisji i transmisji pakietów w sieci. Odnosząc się do czynników, które wpływają na osiągnięcie większych lub mniejszych opóźnień, należy również zauważyć, że zarówno rozmiar wysyłanych pakietów, jak i bufory urządzenia wpływają na oba.

Jeśli chodzi o sposób pomiaru opóźnienia, używamy świst, który jest mierzony w milisekundach, przy czym inicjały są większe. Kiedy pingujemy, wysyłamy Komunikat żądania echa ICMP na serwerze docelowym, a gdy go otrzyma, odpowiada. Ta odpowiedź została udzielona przez Komunikat odpowiedzi ICMP Echo ten Oto przykład PING w Google DNS:

W tym sensie im niższy ping, tym lepiej dla nas. Na przykład, gdyby był to serwer gry, nasze ruchy i akcje byłyby szybsze niż nasi przeciwnicy. Na przykład, jeśli w strzelance lub snajperze dwóch użytkowników miałoby strzelać w tym samym czasie, kule od tego o najniższym pingu byłyby pierwsze.

Co to jest lag i jitter podczas gry online?

Niezbędne jest dobre opóźnienie w Internecie, a do tego będziemy potrzebować jak najmniejszego pingu przez cały czas. Kiedy nie, znajdujemy te dwa wspólne problemy, o których porozmawiamy później. Jednym z nich byłby OPÓŹNIENIE co się dzieje, gdy mamy duże opóźnienie z powodu dużego opóźnienia w sieci. Następnie w tym momencie aplikacja lub gra zwalnia do punktu, w którym staje się trudna w użyciu.

Z drugiej strony kolejny problem z opóźnianiem gier online to: wibracja ten Można to nazwać wariantem opóźnienia tymczasowego. Z tego powodu czasami możemy mieć zagubione paczki lub straszne „porzucenia”. Gra online może prowadzić do wstrząsu lub teleportacji gry, gdy grasz online.

Rodzaje połączeń internetowych i odległość od serwerów gier

Obecnie do gry online używamy dwóch rodzajów linków. Pierwszy to światłowody dzięki czemu możemy mieć najlepsze opóźnienie gry w internecie. Dzięki temu mamy większą prędkość i symetrycznie możemy osiągnąć nawet 1 GB. Szybkość doprowadzi również do lepszego pingu. Drugim byłby ADSL więc masz znacznie niższe prędkości i wyższy ping. Osiągnięcie więcej niż 15 MB jest niezwykłe i nie jest połączeniem symetrycznym.

Innym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę, oprócz połączenia, jest odległość od serwera gry. Dzięki temu będziemy mieli lepszy ping na serwerze znajdującym się w naszym kraju. Dzieje się tak, ponieważ przeskoki sieciowe, które musimy wykonać, aby do niego dotrzeć, są znacznie mniejsze. Jedną z rzeczy, która jest ogólnie widoczna w grach online, jest to, że są one zorganizowane w regionach takich jak Azja, Europa, Ameryka itp. Na przykład, gdybyśmy byli z Europy próbując grać z światłowodem na serwerze w USA, normalnym byłoby mieć ping 150, co bardzo utrudniłoby grę.

Tryb połączenia routera: kabel, WiFi lub Powerline

W zależności od tego, jak łączymy się z Internetem, nasze wrażenia z gry mogą być inne. W tej chwili możemy grać online na jeden z trzech sposobów:

  1. Kabel sieciowy Ethernet
  2. WiFi w paśmie 2,4 GHz
  3. WiFi w paśmie 5GHz
  4. API

Bez wątpienia kabel sieciowy Ethernet byłby naszym najlepszym wyborem, aby osiągnąć jak najdłuższe opóźnienie. Dziś z kartą sieciową Gigabit Ethernet i kablem klasy 6 wystarczyłoby połączenie 1 Gb.

Z drugiej strony mamy Wi-Fi, które zwykle daje nam większe opóźnienia podczas grania online, a zatem będziemy mieć wyższy ping niż kabel sieciowy. Do tego należy dodać zakłócenia w sieciach Wi-Fi sąsiadów i że będziemy bardziej podatni na jitter niż utratę pakietów. Dodatkowo musimy dodać, że w zależności od odległości, jaką jesteśmy od routera, prędkość naszego połączenia będzie gorsza lub wyższa. Jednym z zaleceń, aby uzyskać najlepszy ping, jest umieszczenie jak najbliżej tego routera lub punktu dostępowego. Jeśli nie masz innego wyjścia, jak grać online przez Wi-Fi, zalecamy robienie tego w paśmie 5 GHz, ponieważ jest to bardziej bezproblemowe i będziesz mieć mniejsze opóźnienia i opóźnienia. Z drugiej strony grupa 2.

Jeśli chodzi o inną formę połączenia, z której możemy skorzystać, będzie to Powerline. Z tego powodu nasze dane będą podróżować przez nasze okablowanie elektryczne, czasami może działać lepiej niż WiFi, ale zależy to od stanu okablowania elektrycznego, czy mamy urządzenia elektryczne zużywające dużo energii lub czy mamy głośny UPS zainstalowana lokalnie sieć. Mając na uwadze wszystkie te czynniki, idealnie byłoby, gdybyś mógł przetestować, jak sieć energetyczna będzie działać w Twojej sieci, ponieważ jeśli nie działa dobrze, będziesz musiał użyć Wi-Fi lub kabla, aby móc grać bez wysiłku.

Niezbędne funkcje do grania na routerze internetowym

Bardzo ważne jest nie tylko połączenie z routerem, ale także oprogramowanie układowe i moc routera. Dziś każdy neutralny router, który kupujemy, ma taką funkcjonalność QoS co pozwoli nam nadać priorytet pakietom gier online w stosunku do innych pakietów. W związku z tym zauważymy poprawę w grach, ponieważ mają one mniejsze opóźnienia i, co najważniejsze, mniejszy jitter. Kolejną bardzo ważną cechą jest system antyregulacyjny,które obejmują routery, zwłaszcza te przeznaczone do gier. Bufferbloat to jeden z najpoważniejszych problemów, jakie możemy znaleźć, a to oznacza, że ​​niektórzy producenci mają wbudowany bufor, w którym przechowywane są pakiety, które nie są dostępne w Internecie. Dlatego doświadczenie hazardu online jest katastrofalne. Główne routery do gier mają system, który umożliwia przekazywanie pakietów po ich wysłaniu, więc opóźnienie jest minimalne.

Wreszcie, bardzo ważne jest również otwarcie portów lub strefy DMZ dla sprzętu do gier, aby nie mieć problemu z NAT, który zwykle mamy na naszych routerach.

Jakiego pingu potrzebujemy do gry online

Aby cieszyć się dobrą grą, jak wspomniano powyżej, potrzebujemy szybkiego połączenia, zarówno do naszego łącza internetowego, jak i sposobu podłączenia do routera (lepiej jest użyć kabla Ethernet do połączenia z routerem) i wreszcie serwer gry jest jak najbliżej i aby nasz operator mógł szybko kierować wszystkie pakiety do serwera.

Według tej definicji z Polecane dla mieć ping mniej niż 50 milisekund ten mający ping między 20 a 50 to już dobry punkt wyjścia dla Graj z gwarancjami ten Jeśli jednak możemy zejść poniżej 20 ms ce on tam będzie doskonały stan ten

Z drugiej strony po 70 czy 80 pingach jesteśmy już na granicy akceptacji. Jest to wspólne dla wielu linii ADSL. Po upływie 100 ms zaczynasz zauważać kilka usterek, a po osiągnięciu 150 ms opóźnienia gra staje się bardzo trudna.

Dodaj komentarz