Zmienne w Arduino Czym są, do czego służą i jakie są najważniejsze?

Arduino jest elektroniczna platforma programowania i harmonogramowania co pozwala na realizację różnego rodzaju projektów poprzez prawidłowo zainstalowana karta, dlatego wszyscy musimy go poznać”. środowisko programistyczne. Pamiętaj, że to jest trudna część, więc twoja wiedza programistyczna będzie w dużej mierze zależeć od programy, które ty masz.

Ces tablice arduino jak reszta język programowania będzie miał dużą liczbę operatory, funkcje, zmienne , w tym cały ten obszar może stać się bardzo duży, więc tutaj będziemy się odnosić głównie najważniejsze zmienne podczas programowania , może się różnić w zależności od poziom planowania chcesz dostać.

Biorąc pod uwagę, że znajomość każdego z tych czynników pomoże Ci korzystać z tej platformy i zarządzać nią dla rozwój każdego z Twoich projektów , pokażemy Ci tutaj jakie są zmienne arduino? W do czego służą i które są najważniejsze. Aby to zrobić, śledź szczegółowo wszystko, czego nauczymy Cię później w poście.

Czym są zmienne języka programowania Arduino i do czego służą?

Zmienne to miejsca, w których mogą znajdować się Twoje dane przechowywane ten on ma nazwa, cena i typ. W przypadku nazw zmiennych mogą to być: litery, cyfry i symbole ten Powinni zacząć głównie od list, chociaż mogą też zacząć od „_”, ale nie jest wysoce zalecane, ponieważ kryteria wykorzystują procedury biblioteczne.

Te nazwy mogą być również w literach rozróżniana jest wielkość liter ten WC rozróżnia wielkość liter. Ogólnie, zmienne są zawsze en małe i duże stałe co jest najbardziej normalne w takich przypadkach.

Stosują te same zasady w hasło w nazwie zmienne, pisane małymi literami, ale podkreślone słowami, aby poprawić czytelność lub użyć konwersji „Słowa kluczowe” (słowa zaczynające się od wielkich liter). Jednak najczęściej w takich przypadkach pierwsze słowo jest pisane małymi literami.

Użyj pojedynczego podkreślenia jako prefiksu dla niepublicznych metod i zmiennych. Jeśli chodzi o nazwy, których należy unikać, ważne jest, aby nigdy nie używać znaków Litera „L” ele małymi literami i litera „O” dużymi literami lub „I” dużymi literami jako pojedyncze znaki w nazwach zmiennych, ponieważ może to skutkować: zamieszanie podczas czytania kodu.

Struktura zmiennej w Arduino Jakie są wszystkie jej części i co każda zawiera?

Jak wspomniano, zmienne są jednokierunkowe oszczędzają wartość, oni mieć imiona i są w swoim rodzaju. Zmienne te mogą być używane głównie do wielu rzeczy, takich jak testy, operacje matematyczne , Łącznie z.

Ponadto ma strukturę, którą wyjaśniamy poniżej:

oświadczenie

Ponownie zauważ, że zmienne mają a nazwa, cena i typ , przypisując możesz w razie potrzeby zmień wartość zmiennej. Wszystkie zmienne muszą być zadeklarowane przed użyciem. Dlatego na początku każdego z nich powinny znajdować się stwierdzenia funkcja lub blok zdań. Deklarując zmienną, musisz najpierw określić typ zmiennej, po którym następuje jej nazwa. Opcjonalnie można również nadać mu wartość, która nazywa się inicjalizacją zmiennej.

W przypadku deklaracji składa się z typu zmiennej oraz podanej listy zmiennych, np.:

Int i, j;

Długa długość bez znaku, licznik;

Pływak x, pj;

Zmienne mogą być inicjowane w instrukcji:

Długi licznik bez znaku = 0;

Liczba zmiennoprzecinkowa pi = 3,1416;

Możliwe jest również użycie modyfikatora const, aby wskazać, że zmienna nie może być modyfikowana w czasie wykonywania:

Znajdź pływak e = 2,7182

Należy to zauważyć zmienna instrukcja Można to zrobić tylko raz w programie. Jednak wartość zmiennej można zmienić w dowolnym momencie za pomocą prostego użycia arytmetyka i różne rezygnacje ten

„AKTUALIZACJA ✅ Chcesz dowiedzieć się więcej o zmiennych Arduino i ich działaniu? ΕΙ ODWIEDŹ TUTAJ ⭐ i dowiedz się wszystkiego o SCRATCH!”

Zmienne mogą być w wielu częściach programu oraz co do miejsca złożenia oświadczenia. Wszystko to może określić, z której części programu można korzystać, wszystko to nazywa się pływającym zakresem lub amplitudą co wyjaśnimy później.

Połączony z C i C++, mój mówi, że są to statyczne języki pisania, co oznacza, że ​​kontrolka pisania jest wykonane podczas kompilacja, a nie w trakcie wykonywania ten Dlatego nie można zmienić typu zmiennej podczas wykonywania. W przypadku innych ogólnie interpretowanych języków są one wprowadzane dynamicznie i ta sama zmienna może przyjmować wartości różnego typu w różnym czasie, np. Python lub PHP ten

zasięg

Zmienne można deklarować na początku programu przed grą Ustawić () de konfiguracja, lokalnie w funkcji, a czasem w bloku, np. for iF..dla typu pętli itp. ten W zależności od tego, gdzie zmienna jest zadeklarowana, zostanie określony zakres lub zdolność sekcji programu do jej wykorzystania.

Zmienne uniwersalne to takie, które mogą być przeglądane i używane przez dowolną funkcję i wolę programu. Jak już wspomniano, tego typu zmienną należy zadeklarować na początku programu, tuż przed instalacja. Podobnie musimy pamiętać, że deklarując a zmienna globalna znajduje się w trwałej przestrzeni pamięci w ciągu strefa données statyczny a nadmierne użycie zmiennych uniwersalnych wiąże się z nieefektywnym wykorzystaniem pamięci.

Zmienne lokalne to takie, które: są zdefiniowane w funkcji lub jako część pętli ten Są widoczne tylko i mogą być używane tylko na funkcja, w której są zadeklarowane ten W ten sposób możliwe jest posiadanie dwóch lub więcej zmiennych o tej samej nazwie w różnych częściach tego samego programu, gdzie mogą one: zawierać różne wartości ten Należy jednak zauważyć, że ta praktyka nie jest wysoce zalecana, ponieważ utrudnia odczytanie kodu.

Modyfikator zmienna statyczna służy do projektowania zmiennych, które są widoczne tylko w funkcji. Jednak w przeciwieństwie do w zmiennych lokalnych tworzone i niszczone przy każdym wywołaniu funkcji, zmienne statyczne charakteryzuje obsesja cenowa między wywołaniami funkcji.

Ciągły

W obszarze programowania stała jest wartością, której nie można zmienić ani zmienić podczas działania programu, więc zachowaj ją prawidłowy wszystko rok, w ten sposób można go tylko odczytać. Podobnie, stała odpowiada stała długość oprawionego obszaru w głównej pamięci komputera, gdzie program zwykle przechowuje stałe wartości. Jak mogłoby być na przykład Wartość PI = 3,1416.

Na wypadek, gdyby modyfikator stały , zachowanie zmiennej jest modyfikowane przez uczynienie jej „Po prostu czytaj”, Oznacza to, że może być używana jak każda inna zmienna, ale w tym przypadku jej wartość nie może zostać zmieniona. Do otoczenia programowanie arduino , są też predefiniowane stałe lub wyrażenia, które to ułatwiają odczyt kodu.

w C++, Stałe można również ustawić na poziomie jednostki przed kompilacją, aby nie zajmowały pamięci, a ich nazwę można zastąpić wartością ustawioną na proces redakcyjny ten Większość z tych stałych jest napisana przez nazwiska pisane wielkimi literami i podkreśleniami ten

Lista kluczowych zmiennych języka programowania Arduino, które musisz znać

W tej chwili możesz znaleźć inne zmienne języka programowania dla Arduino ten

W przypadku danych przechowywanych w zmiennych mogą to być różne typy, które pokażemy poniżej:

  • Zwęglać: Są one używane głównie do przechowywania znaków, mogą to być litery i muszą być „” lub ´´, litera znaku = „a”; , litery znaków = „2”.
  • Bajt: na bajt, mogą być przechowywane liczby od 0 do 255 i mają 8-bitowy zakres liczbowy.
  • wewnętrzny: te Zajmują one 2 bajty (16 bitów), a zatem zawierają liczbę od 2x -15 do 2x 15-1, czyli od -32 768 do 32 767.
  • Długie: Ma długość 32 bitów i waha się od -2 147 483 683 do 2 147 483 647.
  • Niepodpisany int: Zajmuje również 2 bajty, ale ponieważ jest bez znaku, może mieć wartość od 0 do 2 × 16 -1, czyli od 0 do 65 535.
  • Podwójnie: Charakteryzuje się również przechowywaniem liczb dziesiętnych, ale ma 8 bajtów (64 bity).
  • Pływak: Są to liczby dziesiętne, 32 bity lub 4 bajty i mogą mieścić się w zakresie od -3,4028235E + 38 do + 3,4028235E + 38.

Zwróć uwagę, że za każdym razem, gdy wybierany jest typ danych, kto potrzebuje najmniejszego rozmiaru i komu on odpowiada do wymaganych potrzeb musi być wybrany bo to dostaną Lokalizacja pamięci płyty Arduino i może przynieść bardziej intensywny program pamięci które już masz dostępne.

Jeśli masz jakieś pytania, zostaw je w komentarzach, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i będziemy bardzo pomocne dla większej liczby członków społeczności. Kocham cię!

Dodaj komentarz