Jak wybrać twarze, krawędzie i wierzchołki obiektu w 3D Studio Max

Podczas edycji obiektów lub obrazów w maks. studio 3D, można znaleźć różne narzędzia, które pozwalają pełniejsza praca. Jedną z najczęstszych form przetwarzania jest selekcja powierzchnie, krawędzie i wierzchołki obiektu dzięki czemu można to zobaczyć inaczej.

Niezależnie od tego, czy jest to zmniejszenie, czy szerokość kształtu, te opcje tworzą ekran różne formy przetwarzania aby zmienić rozmiar obiektu. Nie jest to jednak wyłączność. czasami wybór dokonywany jest wyłącznie w celach obserwacyjnych pomiary i parametry zostały znalezione.

Aby dowiedzieć się, jak zaznaczać ściany, krawędzie i wierzchołki obiektu w Studio 3D maks. , po prostu musisz dalej czytać ten artykuł, a następnie zastosować wszystko, czego się nauczyłeś w praktyce.

Proces zaznaczania ścian, krawędzi i wierzchołków obiektu w 3D Studio Max

Aby móc dokonać tych wyborów, musisz najpierw upewnić się, że element można edytować. W przeciwnym razie opcje będą miały zastosowanie do całego elementu, jeśli jest to dozwolone, ale bardziej szczegółowe wersje nie zostanie aktywowany ten

Od teraz z dowolnego znalezionego i zmodyfikowanego obiektu możesz: modyfikować jego parametry i pomiary ale jego kształtu nie można zmienić. Rzeczywiście uważa się, że baza obiektów więc bez tego nie będzie możliwe posiadanie przedmiotu.

Aby przekonwertować obiekt, konieczne jest: poruszaj kończynami górnymi z tego i tak zapewniamy to, co jest potrzebne. Wymaga to przekształcenia obiektu w edytowalną siatkę i wybrania podobiektów, które go tworzą.

Wiedząc o tym, musisz kliknąć element prawym przyciskiem myszy podczas wybierania opcji „Konwertuj na:” na wyświetlonej liście Puis „Konwertuj na edytowalny poli” ten W ten sposób menu podrzędne jest dostępne na pasku bocznym, co jest niezbędnym krokiem, gdy element nie może zostać zmodyfikowany od początku.

Znajdziesz sekcję w menu paska bocznego „Wybór” aktywowanie wyboru różnych podobiektów. Znajdziesz tam możliwe opcje, w tym twarze, krawędzie i szczyty przedmiotu przedmiotu.

Jeśli chcesz zaznaczyć krawędzie, kliknij „Krawędź” , a następnie kliknij element i wprowadź żądane zmiany. Spowoduje to przesunięcie krawędzi, umożliwiając wybór innych opcji wyboru ścian lub wierzchołków obiektu.

Ta opcja oznacza, że ​​wybór krawędzi jest dezaktywowany poprzez powtórzenie procesu aktywacji i wybranie „Twarz” lub „Góra”. Jeśli chcesz zmienić rozmiar widzów , musisz wykonać inną procedurę niż ta, którą widzisz tutaj, która pozwoli ci Inne funkcje.

Inne sposoby edycji obiektów w 3D Studio Max

Wygoda wcześniej wyeksponowanej opcji ma ograniczenie, że nie można już z nią pracować początkowe parametry obiektu. Wynika to z trwałych zmian, które są jedną z wielu cech Studio 3D Max.

Kiedy to zrobisz, możesz tworzyć lub wyrównywać obiekty prostopadle do zakrzywionej powierzchni które by stworzyły więcej zabiegów. Po zastosowaniu tego pomiaru do istniejącej powierzchni mogą pojawić się liczby inne niż te, które zostały już przyjęte jako podstawa.

Tak więc istnieją inne możliwości zastosowania Dodaj lub usuń właściwości obiektu bazowego do przetworzenia. Zwróć uwagę na wymiary, które należy poprawić, zmiany kolorów, a nawet niektóre czcionki.

Dbanie o nie da Ci lepszy wynik, pamiętając, że każda zmiana prowadzi do straty podstawowy kształt obiektu sporne. Jeśli uważasz się za początkującego w temacie lub potrzebujesz więcej pomocy niż wcześniej, nie wahaj się skorzystać początkowe okno nauki.

Zapewni to, że wszelkie wprowadzane zmiany będą bardziej szczegółowe i zgodne z wymaganiami, dzięki czemu często unikniesz błędów. Każde z narzędzi Studio 3D maks. można łatwo manipulować, wyświetlając to okno.

Celem jest, aby każdy użytkownik stopniowo nauczył się korzystać z aplikacji, aby przestał z niej korzystać. początkowe okno nauki Wkrótce.

Dodaj komentarz