Jak stworzyć prostą animację Stickmana za pomocą Flash CC – szybko i łatwo?

Flash CC to bardzo ciekawa aplikacja, która pozwala na uruchamianie animacji klatka po klatce , to bez wątpienia sztandarowe narzędzie dla tych, którzy chcą poświęcić się animacji. Dla początkujących przygotowaliśmy ten samouczek Jak zrobić prostą animację Stickmana za pomocą Flash CC – Łatwy i szybki, który położy podwaliny pod tworzenie bardziej złożonych animacji.

Najlepiej zacząć od najprostszego, co niewątpliwie przekłada się na Stickmana w świecie animacji. On to zrobił animacja stickman jest dość prostym procesem z Flash CC, tutaj pomożemy Ci łatwo i szybko, jak to zrobić.

Pamiętaj, że poniższy poradnik jest przeznaczony dla początkujących, czyli dla tych, którzy nie wiedzą, jak wykonać podstawowy ruch. Jeśli znasz już poprzednią metodę, możesz chcieć stwórz profesjonalny płynny ruch z Pivot Animator , kolejny świetny proces animacji tych funkcji.

Jak stworzyć prostą animację Stickmana za pomocą Flash CC – szybko i łatwo?

Zanim zaczniemy proces ruchu , musisz przygotować pudełko Flash CC. To jest coś bardzo prostego, ale musisz to zrobić, aby zacząć tworzyć swoje ramki:

  1. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to otworzyć Flash CC.
  2. Po otwarciu kliknij Plik, a następnie wybierz Nowy ActionScript 3.0 w sekcji Typ.
  3. Po prawej stronie ekranu musisz wskazać żądane wymiary animacji flash.
  4. Możesz także zmienić liczbę klatek na sekundę. Pamiętaj, że są to klatki na sekundę, więc im wyższa przepływność, tym więcej klatek będziesz potrzebować na pokrycie całej sekundy.
  5. Po skonfigurowaniu arkusza roboczego kliknij W PORZĄDKU.

Dzięki temu będziesz mieć odpowiednio przygotowany program tworzyć animacje Flash za pomocą klipów wideo lub rozpocznij kreskówkę stickman.

Czas rozpocząć animację Stickman

Teraz, gdy Twoje środowisko jest gotowe do pracy, nadszedł czas, aby zacząć tworzyć prostą animację Stickmana. Przeczytaj uważnie poniższe instrukcje, a zrobisz to bardzo łatwo:

  1. Arkusz roboczy pojawi się na ekranie, gdzie środkowy arkusz to płótno, na którym narysujesz animację. Z drugiej strony dno to warstwy, czyli każdy z obrazów, które są częścią animacji.
  2. Na dole ekranu znajdziesz opcję Cebula znak , zalecamy jej włączenie. Aktywując go, będziesz mógł zobaczyć stare ramki na płótnie w miarę postępów.
  3. Użyj narzędzia do rysowania, aby stworzyć Stickmana, a następnie narysuj pierwszą klatkę, w której pojawi się twoja postać.
  4. Kliknij drugie pole i przejdź do następnego rysunku. Polecamy dokonuje bardzo subtelnych zmian , pamiętaj, że domyślna liczba klatek na sekundę to 24, co oznacza, że ​​24 klatki reprezentują jedną sekundę.
  5. Będziesz musiał powtórzyć ten proces z każdą ramką, tj. zacząć projektować nową i dokonać bardzo subtelnych zmian.
  6. Korzystanie z klawisza F6,On może dodać nowa klatka kluczowa co oznacza, że ​​skopiuje informacje z poprzedniego obrazu, co może być szczególnie przydatne przy tworzeniu obrazów kompozytowych. Za pomocą tej opcji możesz obracać i przeciągać projekty.
  7. Możesz kliknąć, aby zobaczyć swoje postępy Ctrl + klawisz Enter obejrzyj animację w ten sposób.

Przy poprzedniej metodzie możesz tworzyć animacje od bardzo prostych do złożonych ale to dobry początek, jeśli planujesz później tworzyć bardziej złożone treści za pomocą profesjonalnych aplikacji, jak to ma miejsce Animacja w stylu Flat Design w After Effects ten Wracając do wymiarów, ważne jest, aby zapisać zmiany, pamiętaj, że proces animacji wymaga dużo cierpliwości i poświęcenia.

Przy odpowiednim wysiłku będziesz w stanie wyprodukować animacje o znacznej złożoności. Chociaż tutorial, który dzisiaj przedstawiliśmy, przechodzi od razu do polowania na opcje Flash CC możesz zrobić coś wyjątkowej jakości.

Z drugiej strony, jeśli potrzebujesz alternatywy, która nie wymaga programu takiego jak Flash, pamiętaj, że możesz tworzenie kreskówek online co jest szczególnie przydatne dla początkujących.

Dodaj komentarz